Thursday, June 4, 2009

byk keje ari nie.......penat gilerrrrr!!!!

di opis aku....byk keje beb ari nie.....separuh lagik dah g shah alam utk betolkan form bulan 4....aku kat opis....try betolkan mana2 buku baru utk bulan 5 bg memenuhi masa tension aku.....meja penuh ngan borang responden....thanks pada budak2 aku coz bagi kerjasama yg ter best skalik.....




atas==acap....serius skit wat keje tu yer....hikhikhik...dia nie aku suker kacau...suker sgt tergelak....

bawah== nie dia qc ari nie...nak sgt jadik qc....kan dah byk bende nak kene kira....hehhehehhe



nie dia azrin....budak admin kami yg jaga sumer perihal hr kami....kalu lambat boleh bising kat dia nie la....wakakkakak...tapi azrin tetap the best cz kerana dia kami dapat duit claim ngan gaji cepat....alhamdulillah...

No comments: