Saturday, July 11, 2009

HARI INI DIKAMPUNGKU....

Hari ni aku ada kat kampung halaman ku...sekarang nie musim buah tengah masak...n byk lk tu bende yg aku nak kene makan...pergghhh!!!! senak perut aku ni ha...sampai2 jer umah dah terbau durian..semerbak jer memnggil2 aku utk dimakan....salin jer baju ..popppp...aku terus belah durian...mmg kegemaran aku nie....time tgh mkn tu lak...ayah aku pun bg buah rambutan....buah manggis...uhhhhh...senak perut aku nak makan..tapi aku suker...heheheh
sepanjang ari nie aku dok jagan anak2 buah aku....uminyer, mak, adik n makcik sedara aku g pekan jap..membeli keperluan nak masak2 mlm nie...nie tgh dok sibuk masak sup..hahhaha...aku mmg tak reti..so tunggu utk makan jer....hehheh...petang nie rasanyer aku kuar jap g pasar malam utk beli satay...mmg jadi rutin dalam setiap bulan aku balik....sabtu mlm ahad kami akan mkn besar skit la..kalu ader lebih kang aku beli kfc skali...nie pun anak buah aku dah bising2 suruh aku g beli....
dikesempatan nie...ader beberapa gambar buah yg aku sempat amik kat keliling kawasan umah aku nie.mmg mengiurkan..tak terhabis nak mkn nie...hehhehe





pada kengkawan....kalu nak makan...datang ler umah....hehe....

No comments: