Friday, July 10, 2009

SPECIAL CANDID CAM....IN MEMORIES..

Masa..if boleh kembalikan masa lalu...aku nak jer kembali masa aku kanak2...time aku g sekolah...i really miss it a lot....it really mean to me...most of my pren..married already...dah ader anak dah pun...2 3 baby..sonoknyer hidup kan?
biler umo dah meningkat nie....setiap masa aku tu adalah emas...aku akan hargai org sekeliling aku....perkara yg aku wat...n nak capai bende2 yg blom aku capai lagi....but stil back tu lumrah idup..being human alwiz not perfect at all....even though ramai yg nakkan kesempurnaan tu....ikut pada rezeki or tuah masing2..
now days....ramai kengkawan aku yg tak leh jumpa sgt...masing2 sibuk ngan family memasing..so alternative yg aku pilih..amik kawan baru...wakakaka....boring dowh!! takder kawan nie...hidup macam tak sempurna je rasanyer....but still miss them a lot..kalu takder diorg....tak happy aku masa time2 blaja dulu...sonot tau....
ha....jgn terperanjat yer....nie masa aku skolah menengah...kalu tak silap...time nie form two....look like a man huh!!!....yup it is...time nie ramai yg kater aku nie tomboy...wakakka....ekceli..pjg citernyer..jgn tak tau..time nie saham tgh naik tuuu....wawawawawawawa

time nie ler first time aku naik gunung..time nie kami naik gunung angsi kat kuala pilah...lepas jer turun..tobat tak nak naik lagi...penat giler tak hengat...perghhhhh.....

the cutest baby in the world...kuang...kuang..kuang....really2 sweet memories...chumel kan....mcm sekarang gak....hehehehehehe...jgn jeles..

No comments: