Wednesday, October 19, 2011

BERITA YG MENGGUMBIRAKAN.....;DDD

Ari isnin lepas 17/10/11 aku terpaksa g spital cz sakit perut yg melampau sejak kol 12 mlm biler dah ok skit aku dpt la tido.....ptg tu sakit dtg balik....nasib baik ler hubby balik awal....n dah 1 jam sakit tak elok2....aku terus cakap kat en.somi suruh antar aku g spital...

sampai spital....dia suruh masuk dalam utk check....n org baru mcm aku nie yg baru dalam dunia preggy nie mmg tak tau yg kalau g spital kene bawak kain batik....mana la aku tau nak kene check menyeluruh mcm tuh....seriau cz doc laki yg cek....huhuhuhuh.....

alhamdulillah biler cek sumer n dah amik sample everything ok....just kene hati2 cz ikut report yg aku sakit perut tu cz of premature contraction.....risau gak cz kandungan baru je 6 bln...aku doakan yg terbaik utk aku n anak aku.....

but the best part....ari tu gak la 1st time aku scan perut....n guess what!!!!!......aku bakal dapat baby twin....hehehheheh....syukur sgt2....alhamdulillah...n aku mmg tak menyangka....cuma jantina tak tau lagi cz tak nampak.........aku ingat nak bgtau hubby biler aku kuar n da siap sumer....keluar je dari bilik scan..muke hubby yg aku nampak dulu....dia dok nunggu dari luar....so aper lagi...aku bg ler bahasa isyarat tunjuk perut n tunjuk kat dia 2....dia mcm terperanjat....sengeh2 jer...hehhehe...happy nyer aku rasa masa tu...even masa scan tu pun air mata mcm dah bergenang je dalam mata aku nie....patut la tak larat ruper2nyer ader 2 baby....

org kedua aku bgtau saper lagi....mak aku ler....n sumer adik beradik aku tumpang gembira.....diaorg pun rase seronok nak dapat anak buah kembar....hehhehe....

perasaan....eemmmm....biler dapat tau ader baby twin nie....kegembiraan tu bertambah...n aku berdoa yg kami sentiasa selamat n dilindungi allah....balik umah jer....dok tersengeh2 ngan hubby...gambar scan n report byk kali aku tatap n baca....hubby aku pun aku tgk dok tersenyum jer....aku pun gembira biler dia happy.....mcm2 la citer kami...misalnyer kene cari 2 nama...cz sebelom nie dah ader nama...cuma 1 je la n kami dok panggi ngan nama tu jer....tu yg hubby aku kater....patut la baby meragam cz kiter panggil sorang jer....yg sorang lagi tak dipanggil...hehhehehheheh......best sgt2.....alhamdulillah ngan rezeki yg allah bgi nie....insyaallah amanah ini kami akan jaga elok2.....

sekarang biler dah tau ader 3 perut aku nak jaga (mama, baby 1 & baby2) so nak tak nak aku kene mkn....cz sebelom nie aku mcm malas nak mkn....skrg nie mmg aku berjaga2.....jalan pun slow skit dari sebelom nie....keje basuh kain hubby aku dah amik alih.....hehhe....mmg seronok....

1 comment:

noor aida said...

wow bestnya..tahniaz faz..klu lg best dpt nengok sma gmbr scan tu...take care ya awk...mkn..jgn mls nak mkn..ada 3 perut perlu di isi tue