Thursday, January 2, 2014

MATERNITY BRA

salam pada sumer. just nak bagi info sedikit pasal maternity bra nie....bra nie dipakai utk memudahkan kiter menyusukan baby2 yg baru lahir. ader pelbagai jenis...ader yg mahal...ader yg murah. ikut pada budget kiter mcm mana.

fokus pada hari ini, kat mana nak beli bra nie....bukan nyer aper, dulu masa saya memula ader bb pun tak tau nak beli maternity bra nie kt mana...ader kwn syorkan dalam katalog avon...but mahal skit la dalam rm50. so utk org2 yg budget mcm saya nie....saya suker explore utk dapatkan mana2 barang yg murah but tak la jenis yg cikai sgt pun...berkualiti la jugak...

so nk bgtau kt sini....pada yg budget uoallss bleh dapatkan di mydin store dan jusco. kalau kt mydin tu ader 1 paten jer...nie la yg memula saya beli cz tak tau kt tempat lain dan kebetulan tgh beli barang2 keperluan kt situ.harga dalam rm15.

kedai yg lain plak....kat jusco. ader pelbagai paten dan seronok nak pilih. but paten pun dalam 4 ke 5 jenis jer...n kalau kebetulan ader...cz maternity bra kt jusco nie cepat abih. so harga dalam rm15, rm19, rm25...kuasa memilih ditangan anda n ikut pada budget yg u all tetapkn. yg nie harga yg ader besi tau....yg normal saya tak tau cz tak tertengok la plak cz tak pakai.

yg mahal pun pernah beli kt sogo...tak tau...n nasib baik plak masa tu ader 50% sale....so dapat la rege 59.90...kalau tak mahal....but sedap dipakai la....

so kesimpulannyer...beli yg kt jusco je la....murah, ader pelbagai jenis dan dalam budget...so aper lagi...yg bakal jadik ibu tu g la beli...jgn pakai bra biasa time breast feeding...susah nak bukak...ok...daaaaaaaaaa


No comments: