Wednesday, September 9, 2009

MOVIES I LIKE!


Setiap jumaat aku akan ternanti2kan drama nur kasih nie...memula aku tak ikut..but biler dah episode ke 6...aku start follow...yg mana aku tak tgk...aku tgk kat tv3 online....ok ler tgk kat sini...tak ler lembap sgt.
biler aku tgk comment....tak sangka ramai sungguh peminat drama nie....aper yg aku suker ttg drama nie...cz of kualiti gambar ...like filem drama tau....n perjalanan citernyer sempoi which is aku suker...n perwatakan keislaman yg dibawakan oleh pelakon2 amat2 ler buat aku terdetik...
My advise...tgk ler...setiap jumaat jam 9 mlm....tak rugi pun kalu just duduk 1 jam tgk in just once a week...sekali tgk pasti nak lagi...percayalah.

2 comments:

Anonymous said...

aku kemabli kerana masih..mencari yang hakiki..sinar pasti..janji suci yang abadi...

Unknown said...

hehhe.....best lagu yassin tu kan...