Sunday, October 18, 2009

MCIS ZURICH

salam sumer,,,,

Untuk pengetahuan anda, saya adalah salah seorg agen utk MCIS ZURICH INSURANCE. main hq kat pj....but most of the time saya ader kat medan tuanku....

jadinyer disini...

1) kalu ader sebarang pertanyaan atau permasalahan berkaitan simpanan dan medical card utk mcis zurich boleh bertanyakan dengan saya.....
2)pada sesiaper yg ingin mengambil insuran ngan saya pun boleh
3) ingin menjadik agen mcis zurich insuran...boleh sesangat la laling....

pada sesiaper yg ingin berjumpa boleh setkan date dan tempat awal2 yer supaya saya boleh buat jadual utk berjumper.

jika anda inginkan quotation dari saya....saya boleh sediakn....cuma pm kat saya nama penuh, i/c, no telefon, jenis pekerjaan dan jumlah yg anda mampu utk bayar sebulan.

Untuk semua pertanyaan....insya allah saya akan cuba untuk menjawabnyer dan membantu anda didalam kekaburan berkenaan dgn insuran.

tq.

*sudi2 la datang kesini yer..heheh

No comments: