Thursday, October 29, 2009

HARI INI AKU SUNGGUH PENAT!!

Aku kuar ngan anak buah aku.....kerja2 dalam listing alhamdulillah dah abih....sekarang nih tgh wat keje2 luar listing lak.....nak kene cover byk tmpat gak tuh..but alhamdulillah...atleast bdk2 aku ader gak keje nyer....dapat claim..masyukkkkk...hehheh...hopefully diaorg suker ngan cara aku manage keje2 dalam cpi nih. yg penting keje siap n berkualiti.

so far, la ni aku dah cover sekitar kajang...n tadi ngah wat sekitar balakong....perghhhh!!!...byk giler outlet2 kedai kat bt 11 tuh....naik itam aku dah....kami ber-6 tadi....alhamdulillah sumer yg ader kat dalam planning dah siap....dalam kol 2 lebih sumer keje dah siap. punyer la panas tadi rupernyer nak ujan....langit pun dah mula nak gelap....so aku ngan anak2 buah aku terus jer balik umah masing2....aku ingat nak balik opis...but penat giler....tambahan plak bdn2 aku tgh sengal2 cz "red light".

pagi tadi...aku rasa agak kelakar la gak...puan suruh aku , dayah n mukmin jadik pengawas kat depan pintu. nak tak nak kene la gak.....puan suruh catit nama2 yg kuar g minum time waktu keje....hahahhah..rasa mcm time sekolah2 dulu la plak....kiterorg tegelak2 jer kat depan tuh...hehhehhe

tapikan....aku tgk..ader gak ler yg mcm tak puas ati ngan aku....ntah ler...aku blom pun bg nama tu kat puan.....puan nampak sendiri diaorg baru balik dari minum....time tu dah kol 8 lebih la plak....padahal time minum kol 9.30...eemmm...nak aku tegur byk kali...nanti diaorg kater aku nih bebel....ahhhhh..lantak diaorg la....aku malas nak amek port.

pada mereka2 yg perasan n rasa marah ngan aku pasal hal korang g minum pagi tadi....rendam kepala korang dalam mangkuk tandas la....aku tak wat aper2 nak buat muke toye ngan aku...dah wat salah ..salah la....apsal lak aku yg jadik mangsa....la nih...aku dah tak nak amek port dah pasal perasaan org dah....lantak lah....bukan membawa keuntungan pun....tak nak kawan sudah...lantak ler....malas nak citer dah kalu pasal bende2 mcm nih....

arghhhhhhhhhhh...biler la aku nak kuar dari sini!!!!!!!!!!!

No comments: