Tuesday, November 24, 2009

RAYA HAJI BAKAL TIBA

Yeahhhhhh.....aku setat cuti khamis nie...besok lepas jer abih keje aku terus balik kampung. tapi raya taun nie tak le meriah sgt......jumaat raya....besoknyer dah kene bersiap2 utk kenduri arwah mak lang aku yg ke 40 ari. memandangkan along aku beraya kat umah mentua taun nie....n memandangkan hanya aku kakak yg ader kat umah nie...so aku bercadang nak wat soto jer raya pertama nie......lemang...eeemmm...aku suruh mak aku beli jer....kuih2 aku malas nak beli cz raya kejap jer.....lainnyer....nak kene wat rendang n ketupat bersama ngan kuah kacang. kalu aku rajin petang tu aku wat masak lodeh....leh mkn ngan ketupat....huhuhuhuhu

nasib baik ler ader satu lagi baju baru yg aku tak sempat pakai masa raya pose yg lepas...wakkakakkakaka....so raya nie pakai yg tuh jer....aper2 pun...kene vogue masa raya yer....hehehhehe....




No comments: