Friday, October 30, 2009

kenapa aku????

Patut la pg tadi aku rasa mcm tak sedap hati jer...ruper2 nyer nak jadik bende yg leh wat aku stress....sejak aku dah join projek baru...aku dah tak amek pot pun pasal org lain cuma yg aku tau buat keje...anak buah aku...n buat keje...

Perkara yg jadi pada aku pagi tadi mmg betol2 wat aku rasa marah....sedih dan terasa dipersendakan hak aku sebagai penyelia.

Perkara yg patutnyer dah lepas tapi diungkitkan balik....salah aku yg sikit dijadikan point utk diaorg melepaskan geram ngan aku. Ada rasa ketidak puas ati antara budak2 di porjek lama....itu aku tak kisah....tapi kenaper dia.....kenaper penyelia2 aku yg lain ada rasa ketidak puas ati ngan aku....aper salah aku....selama nih aku tak usik pun keje korang...aku sedar kiter dah tak rapat seperti dulu....tapi kenapa harus mcm nih....kenapa tak bawak berbincang ngan aku....kenapa nak aibkan aku depan anak2 buah masing2....kalu adeer ketidak puas ati antara penyelia kene bwk berbincang...tapi bukan ngan cara mcm nih....tetiba aku terkena mcm nih..

perasaan marah yg amat kuat dlam diri aku sekarang nih...wat aku rasa nak melempang org jer....jgn sampai korang daulat ngan aku....aper yg aku buat salah aku admit....even yg salah tu tak la serumit mana pun berbanding yg korang buat selama nih.....aku tak pernah mengadu pada pihak atasan pasal korang punyer perangai selama nih...aku tak jugak jadi seorg pengadu pada bos pasal perangai korang....aku tau...kiter sumer manusia biaser....tak terlepas dari buat silap....dan aku yg paham akan keadaan tu mmg alwiz bertolak ansur ngan korang...aper2 yg korang buat salah even depan mata aku pun...aku wat tak tau jer...mana2 yg boleh aku cover...aku stil boleh cover....tapi sekarang ni..nampak sgt korang dah mula over....dah mula nak pijak kepala....jgn sampai aku jadik budak yg ganas kat situ....jgn perangai lama aku mula datang biler korang wat aku mcm nih...ingat....jgn pikir diri tuh selamanyer perfect...jgn nak lari dari tanggungjawab dan melepaskan pada aku utk aku bersihkan...

kalu korang memaksa aku guna dgn cara kekerasan....lebih dari tuh aku boleh buat....aku bukannyer bermula dgn seorg budak yg baik....hanya nak tunduk sahaja pada perangai korang....biler perangai lama aku datang balik...aku susah nak ubah....ingat...langit tak sentiasa cerah utk korang.....

No comments: