Tuesday, March 9, 2010

BEBERAPA HARI YG DAH PUN BERLALU....

Dah agak lama gak arr aku tak menulis kat blog aku nie....dah 2 bulan aku takder keje tetap....but syukur alhamdulillah aku ader gak keje ngan abg ipar aku n sedikit untung dari bisnes jamu mantap aku. but masa nie aku stay ngan along aku kat seremban utk memudahkan aku wat urusan keje n yg paling penting...senang utk aku nak online..
aku baru jer berpindah dari kajang....eem...kajang....memberi aku satu kenangan indah even ada pahitnyer.....tempat yg 1st tiime aku stay utk jangka masa lama lbih kurang dalam 1 thn diluar kl...utk kerja di jabatan perangkaan di kajang...dan org2 nyer...sumer nyer bagus2 even ader yg tak berapa suker kat aku..well..human, sumer org tak semestinyer nak perfect all the time kan...n aku maafkn..n aku ingin meminta maaf kalu ader yg terguris hati dan perasaan...kenangan bersama u all mmg sentiasa diingatan...
byk lagi perkara pada 2009 sepanjang aku di kajang...aku dah berani duduk sorang dirumah makcik aku....even nak ikutkan aku yg selama nie dikenali oleh ahli keluarga ku sebagai seorg yg penakot....dan ader juga kenangan pahit yg byk memberi pengajaran hidup pada aku. pengajaran tentang soal cinta dan keperluan perhatian utk sesebuah hubungan....yg menyebabkan aku menderita penyesalan selepas aku mengetahuinyer....namun aku redha diatas apa yg berlaku dan akhirnya kami menemui cinta dan pengharapan kami semula...as i said just now.."no body perfect"
kematangan pada umo ku g semakin meningkat memberi byk pengertian dalam hidup aku....kebanyakan rakan2 ku telah pun berumah tangga dan memiliki anak sendiri...dan mereka happy bersama alam yg mereka tempohi sekarang...dan aku sendiri....insyaallah dalam maa yg terdekat...hehhehe
well....sekarang nie aku dalam planning utk wat pelaburan dalam e-pendidikan SCORE A...insyaallah aku akan update seala butiran nyer disini utk korang tau n kenal aper itu SCORE A utk pembelajaran anak2 anda.
time to off now..nak g maen game kat facebook jap....kiter jumper lagi..see ya!

No comments: