Friday, May 7, 2010

E-ZAKAT - SCORE A



Disini saya umumkan..e-zakat telah pun diwujudkan. Atas keperihatinan dan tanggungjawab WAJIB dalam rukun islam. pihak syarikat KENSHIDO, kakitangan serta semua usahawan yang beragama islam akan mulai dikenakan bayaran WAJIB ZAKAT PENDAPATAN daripada bonus setiap bulan mulai mei 2010........semakin berkat la duit yg dapat hasil dari biz score a nie......dimasa kini tak ramai yg akan buat zakat setiap bulan....betol tak?

Jangan ragu2 lagi....inilah peluang keemasan yg anda tunggu2...tiada lagi leteran boss....tiada lagi bebanan kerj lebih masa...duit sentiasa cukup...masa bersama keluarga yg anda sentiasa dahagakan selama ini....mari lah bersama2 saya utk mengetahui apa yg saya dah dapat pada hari ini.....

hubungi sekarang...ini lah LUBUK EMAS yg saya telah pun temui....masih ader lagi lubuk emas utk anda temui....marilah berjaya bersama2 saya...017-2856179

No comments: