Thursday, May 6, 2010

AAAHHH...MIMPI!!!!

MIMPI....
sampai la nie aku teringat mimpi aku pagi tadi.....indah la sesangat.....keadaan yg tak terjangka oleh minda aku....terasa best sesangat (oooppppss...jgn salah anggap..nie bukan mimpi basah yer....wakkaakka)..

bileer terjaga pun aku terasa berat jer mata aku nie nak terjaga..kemanisan mimpi tu wat aku terasa mcm sedih....mcm gembira...

keadaan mimpi(aper yg aku ingatla...ader yg ingat but takleh nak cter cz adengan tu skit2 takot korang tak paham:::

terasa aku ngan family naik kapal cruise...but lagi canggih...luas kawasan dalam cruise tu....masa tu nak jadikan citer kiterog belayar......indah sgt pelayaran tu....sampai kat satu tempat nie...mcm tempat percutian...ader macam2.
yg paling aku ingat...ader satu kawasan nie....mcm bersalji..kalau nak pergi kene naik bukit skit...n aku pun naik ler...kawasan tu cantek sgt2....siap nampak matahari nak terbenam....dan kawasan tu dipenuhi salji yg teramat2 la cantek...aku siap main2 salji lagi...perasaan best tu tak tergambar ngan kata2 (cz aku mmg terigin sesgt nak bwk family aku, terutama parents aku g jejalan ngan duit aku sendiri..so biler dapat mimpi mcm nie aku rasa sedih n happy serta berharap ia akan menjadi kenyataan)...so..dari tepi bukit tu..siap aku lambai2 tgn kat family aku yg ader dalam cruiese tu n diaorg ngah bersiap nak naik skali...
keadaan tempat tu aku tak tau nak cakap.terlalu indah dan ader bende2 yg pelik yg aku tak pernah nampak serta canggih....mmg best.....terasa mcm disyurga..

**bersama2 ngan biz score a nie..akan aku usahakan sehingga aku berjaya bergelar jutawan demi utk kesenangan au dan family aku....insyaallah. semoga ia berjaya berkat usaha dan doaku.....yg lain2 aku hanya tawakal..

No comments: