Sunday, December 19, 2010

mAjLiS bErKaMpUnG@mAjLiS rEwAnG

RENTETAN KE MAJLIS KAWEN AKU YG BAKAL MENJELMA:::::


Selesai sudah majlis berkampung......ramai gak yg dtg....MENU untuk hari ini mee kari, bihun singapore, puding jagung & karipap....mmg sedap dan menyelerakan....hahhah

barang2 hantaran dah siap bekasnyer.....cuma brg2 dalam t jer yg belom letak lagi....nanti takot berhabuk plak ..ehehhe....

yuhuuuuuuuuuuuu.....baju ku dah siap.....merelip2 tau....santek bangat.....bak kater mak aku....kalau ko kurus skit lagi ....lagi cantik....hahhahah....nak wat mcm mana..dah anak dia nie makin nak kawen makin gedempol...tap tang manisnyer tetap ader beb.....^_^

rasa sekejap la plak nak tiba majlis besar ....majlis yg penuh makna dan erti utk aku.....debaran kian terasa......rasa takot ader....rasa mcm tak percaya pun ader.....but aper2 pun alhamdulillah urusan majlis kawen aku nie dipermudahkan allah.....alhamdulillah......

AKU SUKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........LALALALALAALALA!!!!!!

No comments: