Monday, May 30, 2011

sudah cukup 2 bulan daa.......

kemalasan dah pun melanda....bukan sebab aper pun....tapi sebab badan aku yg dah tak larat nak menanggung mabuk yg amat sgt......sekarang rutin pemakanan dah tak leh nak letak tepi....mesti mkn ikut time....kalu tak aku akan pening....pedih ulu hati.....sakit perut....perut masuk angin....mmg melempeng kat tempat tido ler jawabnyer.....hari tu masa dapat tau ingatkan tak kene.....hehehhe.....baru ku tau keadaan pregnant skrg nie.....hubby ku cakap....kene rajin...nanti baby pemalas....aahhhhh...lelaki,, dia tak paham yg aku dalam keadaan yg tak larat amat2 sgt nie....kalau dia rasa ....rasanyer lagi teruk kot.....hehehhe....

tapi aper2 pun aku gembira cz akan dapat zuriat dari benihku sendiri.....lagi 7 bln lagi kuarla....mengikut kiraan.....bulan 1 2012 nie....eemmm....byk yg nak kene sediakan...well...bak kater kawan aku.....WELCOME TO PREGNANCY WORLD...............

No comments: