Friday, September 30, 2011

GAMBAR RAYO 2011

Alhamdulillah dapat gak aku mkn lomang paneh...hehehe...tapi makan sikit jer....cz angin....mmg sakit perut aku lepas mkn tuh....

nie beberapa gambar raye yg aku amik dari arkib kami....



beratur panjang kueh tunjuk kat umah aku....tapi ader yg kami wat gak tau..

sepupu sepapat datang beraya dulu....isi perut kat umah aku dulu.....lapar betol hubby aku...hehe

nampak sangat aku dah membesar bersama anak aku dalam perut....hehhehe tapi yg tak syioknyer..aku tak leh nak pakai baju raye yg dah siap aku tempah awal2...mak aku kater mcm balut buah nangka jer kalau aku pakai....so tu pasal ler aku pasal suar...senang nak jalan...tak dapek ler den nak melaram raye taun nie....

aku adik n sepupu....
bonda & ayahanda tercinta....
mmg tak pernah2 kami beraya bersama2 reramai mcm nih...taun nie ler 1st time...1 hari mmg round abih g umah sedara mara....sampai aku nak jalan pun dah tak larat.....balik jer umah...sumer org dok terbungkang tido kekenyangan....huhuhu...

bersama suami tercinta

mcm nie la kemeriahan raye taun 2011 nie...dalam gambar nie...yg takder keluarga along aku & keluarga nurul cz diaorg taun nie turn beraya umah mentua lak.....keluarga bangah aku plak dah g pindah ke miri, sarawak...so mmg tak dapat nak balik....raye haji nie nampaknyer aku kene g beraya ke kelantan....tapi tak tau la kot2 aku dah sarat sgt tak larat nak jalan jauh....maybe umah aku je kot....tgk ler mcm mana nanti....teringin gak nak beraya kat tempat org nih....yg penting dapat mkn....hehhehhe


No comments: