Tuesday, September 13, 2011

GHAYO.....GHAYO...

Tahun nie adalah tahun pertama aku beraya sebagai seorg isteri.....dan bersama2 ngan anak kami yg dah berumur 5 bln dalam perut aku nie....hehehheh

tahun nie beraya kat kampung aku dulu....1st day mmg kami jalan2 raya ke semua umah sedara mara yg terdekat....perut penuh sgt2 mmg dirasai le time2 preggy nie....sampai nak berjalan pun aku dah tak larat....setiap umah dapat rasa sikit2 je.....kalau time dulu2 leh melantak lagi ...mmg terasa berbeza...balik je umah....mandi n tido.....wakakkakakk....

la nie perut dah semakin membesar...aku dah boleh rasa dengupan jantung baby...even bile aku tgk perut pun.....perut tu dok berdenyut2 je ikut rentak jantung baby.....mmg seronok sgt2..

cuma kekadang yg aku tak larat cz perut selalu berangin ler.....sekali tu mkn tak betoi....perut aku sakit giler.....rasa nak pecah perut pun ader.....dok terguling2 aku kat tilam....hubby aku pun dah tak tau nak wat aper.....lepas lama2 hubby aku usap belakang badan aku.....sakit pun makin kurang n aku terus tido nak kurangkan stress sakit tu.....fuhhhhh!!!! dugaan tol time preggy nie....mmg kene byk2 bersabar n berdoa semoga kandungan aku nie sihat walafiat.....

biler terjaga dari tido mlm tadi....korang nak tau....aku tiba2 jer terasa nak mkn lemang....hehhehhe...aper lagi...pesan kat hubby la kot2 ternampak lemang yg potong2 tu...belikan utk aku....kot takder lemang pun...dapat pulut kuning ngan rendang or ketupat palas pun takper......hubby kater nak beli 1 btg terus tapi aku tak nak...cz aku nak sikit jer....n nak yg potong2 tu....harap2 ader la.....time raya ari tu ader mkn .....tapi tak la terasa sgt mcm mlm tadi...dah termimpi2 aku nak mkn lemang.....adoiiiiiii....

No comments: