Sunday, May 2, 2010

ARI INI MKN LOMANG ....KT DEREK....;P

Minggu nih balik kg tercinta.....aku ngah demam batok n selesema (berjangkit ngan anak buah la nie)...but ku dayakan diri gak nak balik sebab konon2 nak masak lemang...hehheh. aku sampai kg semlm ptg....sampai2 jer cari makanan dulu..cz aku lapar tak mkn lagi nih....but skit jer la cz nak isi perut jer n tambahan plak aku kureng nak mkn biler time demam nih...

arini.....konon2 mlm tadi bersemangat nak g masak lomang kat umah wan sedara....mak kejut awal...tapi badan mmg tak larat....akhirnyer aku masak lemang kat atas tilam dan dialam fantasi mimpi aku....hahhahhahahha....nasib baik mak paham...aku bgn mkn nasik pun dah kol 3....tu pun mak dah bising2 suruh aku bgn mkn skit....petangnyer aku dah rasa larat skit cz dah mkn ubat masa mkn tadi...so g la jenguk jap keumah wan aku tu...aku g ngan mak...nampak lemang...n tengok org lain mkn...mang ai..sodap eeehhhhh.....tapi selera aku mati mcm tu jer....aku just minum air tea kow yg mak sedara aku wat...itu jer yg termampu...(kalau sihat harus ku lapun sumer tuh...wakakkakakka)

minggu ini aku mmg bz sekali ngan schedule bersama biz score a aku.....aku terpaksa berulang dari seremban ke kl la nie....kekadang aku stay kat kl gak....bersama biz score a nie aku kenal mcm2 org lagik....dalam fb tu jer dah mcm2 mail yg aku dapat....ader yg suker nak mengusik...ader yg betol2 minat nak join....n ader jugak yg sajer jer nak memainkan aku (provoke la tuh)..pada yg minat nak join tu...alhamdulillah penat lelah aku diaorg paham n bersama2 aku dalam biz yg menguntungkan ni....kekadang tak sumer org leh wat tau.....cz dalam biz nie....seperti biaser akan ader penolakan....dan penerimaan yg positif....but nie sumer adalah satu cabaran utk aku teruskan langkah bersama ngan score a nie....hasil bimbingan dari leaders yg hebat....aku yakin aku mampu utk naik ke pentas mlm menggapai bintang nie pada bulan 6 as 5 figure income earner....itu adalah matlamat aku sekarang nie....

dalam pada tu....byk gak dugaan yg aku kene hadapi....utk bulan pertama jer...aku mmg kene struggle habis2an....sniop dan kerengge dikeliling aku tak boleh nak cakap la....terlalu ramai....even kawan aku pun dah tak nak angkat call biler aku kol...wakakkakakka.....hilang lagi sorang kawan....selain tu..ader yg berjanji nak dtg n jumper but tak datang2 n sampai la nie takder kol2....ader yg berminat but belom g BOOM dah dgr cerita dari kwn yg dah tewas...mcm mana tuh...belom sahut cabaran even belom dideahkan lagi pasal biz nie dah mula nak menyerah kalah..mmg tak bagus...itu adalah org2 yg perlu di kiv dulu...but lelain nyer alhamdulillah...downline aku pun dah mula nak mencambahkan hasil....dan aku sebagai leader diaorg kene alwiz bg semangat n ia juga peransang utk aku terus berjaya....inilah pemangkin aku utk aku ubah masa depan aku....

SCORE A HEBAT!!!!!!

No comments: